Saturday, October 2, 2010

Sup Kambing

Dah lama sungguh aku tak membloq. Dan entah berapa lama lagi pulak lepas ni aku pon taktau. Aku start bloq waktu di utm. Walaupon tak lama kat sana, tapi banyak benda baru yang aku belajar kat sana.

Aku ingat lagi hari pertama aku jejakkan kaki ke skudai ialah pada 1/7/2009. Sebelum tu paling jauh aku pernah pi pon Batu Pahat. First day dah pi pekena sup kambing kat JB. Sampai hari ni dok pekena sup kambing. Kalu abis meeting selalu pekena sup kambing dengan Mat Karem Kundang. Baik punya!

Peringkat awal aku di skudai memang agak tak stabil. Dengan tak ada family or member yang aku kenal kat utm, kira aku start dari zero lah. Waktu tu lah dapat kenai ramai member baru.

Waktu sem satu kat utm aku suka betoi layan Nur Kasih. Haha. Tiap hari Jumaat kalau tak sialp aku waktu tu dok tayang kat tv3. Kompem lepas isya aku pi makan kat kedai yang tayang crita ni. Kadang-kadang kalu terlepas aku akan download esoknya jugak. Punya dahsyat penangan Nur Kasih kat aku waktu tu. Haha.

Alhamdulillah minggu lepas aku selamat konvo. Selama setahun aku belajar kat sana, macam-macam pengalaman aku dapat, macam-macam ilmu aku belajar. Terima kasih semua.

Hat ni kira permualaan la. Dah lama tak membloq rasa macam dah tak biasa. Esok-esok tulis lagi kalau ada masa. Errr nama posting kali ni sebenaqnya aku pon taktau nak bagi apa. Disebabkan sup kambing sedap maka aku pon berbesar hati menjadikan ianya tajuk posting kali ni. Haha.

Selamat Hari Raya =D

1 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment